Najczęściej zadawane przez Państwa pytania oraz nasze odpowiedzi.

Pytanie: Gdy dodaję produkt do koszyka i przechodzę do koszyka produktu tego nie ma?

Odpowiedź: Przy wyborze produktu proszę wybrać również interesujący rozmiar i kolor.
Jeśli rozmiaru i koloru brak na liście wyboru, oznacza to że nie jest on aktualnie dostępny, bądź jego stan na magazynie jest na wyczerpaniu.
Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy, sprawdzimy dostępność bądź poinformujemy kiedy wybrany model pojawi się na stanie magazynowym.



Pytanie: Próbuję skontaktować się telefonicznie jednak nikt nie odbiera telefonu.

Odpowiedź: Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 15:00. W miarę możliwości prosimy o kontakt telefoniczny właśnie w tym czasie. Na pytania zadane poprzez e-mail postaramy się odpowiadać jak najszybciej.


Pytanie: Po złożeniu zamówienia nie dotarło żadne potwierdzenie. Co robić?

Odpowiedź: Bardzo prosimy o poprawne wypełnianie pól do kontaktu. Jeśli popełnicie Państwo błąd niestety nie będziemy mieli możliwości kontaktu z naszej strony (błędnie wypełnione pole adresu e-mail, błędnie podany kontaktowy numer telefonu). Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny bądź e-mail.

Czasami występuje również problem z komunikacją elektroniczną jeśli macie Państwo skrzynkę pocztową założoną w domenie gmail. Prosimy wtedy o kontakt telefoniczny bądź wysłanie zapytania z innego adresu e-mail.


Pytanie: Nie mogę/nie chcę zamawiać Państwa produktów przez stronę internetową. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Odpowiedź: Oczywiście, zamówienia przyjmujemy również telefonicznie pod numerem: 42 719-10-86. Prosimy o kontakt w godzinach 7:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku. Nasz pracownik również odpowie na Państwa pytania odnośnie wybranych produktów.


Kontakt | informacje

GSP Głowno
95-015 Głowno,
ul. Swoboda 4